Monday, April 15, 2013

Beagle Set, Numero Uno

Okay, so if you've been reading my blog for a while, you'll know that I have two silly beagles..whom I'm kind of obsessed in love with. To put it simply, they're basically mine and Curtis's children, and we're pretty proud of 'em. In light of all of that, I thought I'd throw a little "beagle set" together every once in a while to mix things up. If I'm not out looking at clothes, I'm definitely looking for fun things for the beagles (see, I told you they're like children) or fun things with beagles on them. Yep, I'm the crazy beagle lady, what can I say?

one // two // three // four // five // six 

one. Beagle farts are kind of the worst thing ever, and this totally fits. I found it a long long time ago, when I first discovered the wonderfulness that is Etsy, and I've wanted to get it for one of the beagles ever since. Or both.. 

two. Retro record clock?! In the shape of a beagle?! Sign me up! It'd look really cool in our office.. which reminds me, I'm moving in like.. a month, crap. 

three. Beagle pillows are the best, especially when the beagle has a crown on him, because beagle are the rulers of all other dogs? haha, just kidding, but it's still a really cute, quirky pillow, that totally fits my personality. 

four. Once Curt and I are married, we don't really want the beagles sleeping with us in the bed. So we've been on the look out for a big 'ole beagle bed for them to get all comfy cozy in. I don't know if this one's fluffy enough, I mean we want serious fluff, but it's cute! I am going to miss the beagle cuddles at night though. 

five. I want this sweater jumper for Christmas this past year. I didn't get it. Probably had something to do with the crazy price tag. But, I'm still in love with it. Maybe one day I'll have a beagle sweater of my very own!

six. I've been wanting these beagle rainboots from Joules for like four years now. But, I can't decide if I want to save up for them, or for some Hunter wellies, it's so difficult! My current rainboots have been real good to me, so I haven't needed to buy a new pair, but.. I can see I might need some new ones in the near future. 

Hope y'all don't think I'm a total crazy for making an entire post about things I can buy with/for beagles.. but hey, they're kind of part of my life too! Have a happy Monday y'all. I'll tell you guys all about my weekend coming up pretty soon. I had a scary migraine on Saturday night/early Sunday morning that was one of the worst I've had in a while, so that'd be the reason for lack of weekend posting. For now, I'll leave you with one of my most recent beagle buys, a beagle bandanna for the upcoming football season! Yay tailgating! 


  1. definitely get the beagle wellies over the hunters! i have a friend who has these and they are beautiful in person. hunters are great, but how much does it really rain here? so splurge on something that really fits you and stands out among the hunter crowd!

    i love that crowned beagle pillow. for some reason it looks super british, which always reminds me of you.

    xo nicole

  2. Hi, I just wanted to let you know that I nominated you for the Liebster Award on my blog!

  3. Haha, I love to fart..that is the funniest and cutest thing ever!!!! And that clock is so awesome, what a great invention!

    xo Dinah @ sunshine super glam

  4. I always like see pictures of your dogs. I have also 2 dogs, a Berner Sennen called Boris and a Cavilier King Charles called Molly.

    I love that jumper, so cute and i think Molly would love that collar ;)

    x Audrey

  5. I see nothing wrong with an ode to your beagles! My pup is half-beagle and she's amazing! I totally get the beagle love :)

  6. I am totally in obsessed, er um in love, with my doggie-kids too. So I don't think that it's weird at all for you have entire post dedicated to your little nuggets. I too covet and collect all things pug and boxer. ;) But the beagle sweater and beagle wellies are so dang cute, I would proudly don either of them and I am not even a beagle owner. And just for the record - pug farts are pretty stinkin awful too. Lol!

    Merch Maven


Thank you for the wonderful comments, I love reading and replying to them all. If you have a question, don't be a stranger!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...